Tato novostavba vznikla za použití dílů z lokomotivy BN30R provozované v kaolínce Skalná. Než došlo k odkoupení lokomotivy, byl bohužel sešrotován hlavní rám a nápravy. Proto bylo přistoupeno k výrobě nového rámu z vozíku z pily, který byl ovařen a vyztužen. Na rám jsou namontovány nápravy z kiplory. Motor, převodovka a kapotáž jsou původní. Pohon náprav z převodovky je řešen pomocí řetězů, stejně jako u originální lokomotivy BN30R. Brzda působí pouze na jedno dvojkolí. Lokomotiva byla dokončena v roce 2018.
Majitel: | Polní Františkova Dráha, Moravské Bránice |
---|---|
Umístění: | Polní Františkova Dráha, Moravské Bránice |
Výrobce: | Polní Františkova Dráha, Moravské Bránice |
Rok výroby: | 2018 |
Rozchod: | 600 mm |
Poznámky: |